Ce face centrul nostru service să fie de talie mondială?
-
Singurul centru service autorizat pentru peste 20 de mărci
Max Blinker a fost autorizat de peste 20 de mărci care produc trotinete electrice și produse pentru electromobilitate personală. Aceasta înseamnă că avem o echipă completă, care posedă experiență și expertiză unică în aceste mijloace de transport uimitoare. Diagnosticarea și reparațiile sunt pâinea noastră de zi cu zi și cu greu veți găsi o problemă pe care să nu o fi rezolvat deja cu succes.
-
Vom ridica trotineta de la locația dvs. oriunde v-ați afla în Europa
Service la domiciliu este cel mai bun lucru pe care îl puteți cere. Nu mai călătoriți cu mijloacele de transport în comun cu un vehicul avariat sau să vă blocați în ambuteiajele prin oraș. Răsfățați-vă și lăsați curierii noștri să ridice trotineta și să aștepte în trafic, doar pentru a o returna reparată la ușa dumneavoastră în câteva zile.
-
Instruire și asistență tehnică direct de la fabrică
Avem cunoștințe aprofundate despre trotinete și alte vehicule, până la ultimul șurub. Însă, cunoaștem personal și oamenii care le dezvoltă, le testează și le produc. Avem o relație personală cu fiecare dintre cei peste 20 de producători din portofoliul nostru și cunoaștem oameniî care se află în spatele acestor mărci. De aceea suntem instruiți și ne bucurăm de asistență tehnică direct de la fabrică. Acesta este un avantaj real de care doar Max Blinker se bucură.
Bun venit la centrul service Max Blinker
Trotinetele electrice și alte vehicule personale de electromobilitate nu sunt jucării sau produse electronice de larg consum. În primul rând, sunt un mijloc de transport capabil să atingă viteze mari. De aceea, merită întreținere și inspecții periodice, la fel ca mașinile sau motocicletele.
Dacă ți se defectează televizorul, tot ce se poate întâmpla este că nu vei putea viziona un serial Netflix. Însă, dacă vehiculul dvs. se defectează, este posibil să întârziați la o întâlnire sau vă puteți pune sănătatea în pericol. Sanatatea este primordială și înțelegem asta. De aceea am construit supercentrul nostru service. Când vine vorba de servicii sau de sănătatea ta, chiar nu există loc de compromis.
Încredințați trotineta dumneavoastră profesioniștilor noștri, care sunt sprijiniți direct de producători. Calitatea service-lui oferit de noi este ca și cum ar fi să ne încredințăm propriile vieți vehiculului dumneavoastră, imediat ce service-ul este încheiat.
Centrul european
de superservice
Când vine vorba de service, nu există loc de compromis. De aceea am construit cel mai mare supercentru service de ultimă generație care se ocupă de trotinete electrice și vehicule de electromobilitate personală fabricate de peste 20 de mărci. Toate acestea cu sprijin direct din partea producătorilor care ne ajută să diagnosticăm cele mai complicate cazuri.
Avem peste 10 000 de piese originale în stoc, efectuăm diagnostice speciale ale bateriilor și electronicelor și facem service ca și cum noi înșine am conduce vehiculele reparate la Max. De aceea poți avea încredere . Gândim atât ecologic, cât și economic. Prin urmare, nu doar înlocuim, ci și reparăm componente electronice acolo unde are sens.
originale în stoc
și service pentru baterii
gratuit cu Max Care*
Cel mai mare depozit de piese de schimb din toată Europa pentru peste 20 de mărci
Puteți avea cât de mulți profesioniști service doriți, dar dacă nu aveți un inventar suficient de larg de piese de schimb și componente pentru ei, aceștia vor fi neputincioși. Chiar și cel mai bun mecanic sau electrician nu poate repara anumite piese deteriorate și trebuie pur și simplu să le înlocuiască. Dacă nu sunt în stoc, poate dura luni să le primească. Misiunea noastră este să avem cât mai mulți oameni mobili, care iubesc să meargă cu trotinetele electrice și alte vehicule electrice pentru mobilitate personală. Pentru a putea să le utilizeze și să nu trebuiască să aștepte mult timp. De aceea, cea mai mare prioritate a noastră este să vă permitem să le reparăm cât mai curând posibil.
în stoc
direct de la producători
în termenul convenit
Cum funcționează lucrurile
în centrul nostru service?
Este ca și cum ți-ai trimite prietena într-o excursie exclusivă la un centru de wellness pentru câteva zile. Pur și simplu se va bucura foarte mult și îți mulțumește când se va întoarce, de parcă ar fi nouă.
Contactaţi-ne
Comandă online, telefonic sau prin e-mail. Când comandați, vă rugăm să aveți la îndemână numele producătorului, modelul, numărul VIN (serie) și dovada achiziției. Încercați să descrieți problema pe care trebuie să o rezolvați cât mai clar posibil sau atașați un videoclip sau fotografii care arată problema. Pe baza comenzii dvs., vom trimite un curier pentru a ridica trotineta sau alt vehicul.
Comandă onlinePregătește-ți trotineta
Ambalați astfel încât să nu se deterioreze în timpul transportului, în mod ideal folosind ambalajul original. Unele modele pot necesita dezasamblarea ghidonului în starea în care ați primit trotineta sau vehiculul. Dacă nu aveți ambalajul original, utilizați o cutie rezistentă și folie cu bule, dacă este posibil. Vehiculul nu trebuie să se miște liber în interiorul cutiei, altfel se va deteriora! Dacă nu vă este la îndemână, vă putem trimite cutia noastră, contra cost. Nu uitați de încărcător. Vă rugăm să trimiteți vehiculul cât mai curat posibil.
Curierul nostru vă vizitează
De obicei, curierul sosește în următoarea zi lucrătoare. Stabiliți cu el/ea o dată și o oră potrivite și predați-i vehiculul împachetat așa cum l-ați pregătit după ce ați comandat serviciul. Dacă aveți accesorii ușor demontabile pe trotinetă, care nu au legătură cu problema dvs., cum ar fi un difuzor extern, vă rugăm să le scoateți înainte de a împacheta.
Diagnosticam problema
După ce ajunge la centrul nostru service, veți primi o confirmare și vom începe reperația. Acest lucru poate dura câteva ore sau chiar câteva zile, în funcție de cât de ocupat este centrul service în acel moment. Pot fi mai mulți colegi care lucrează la diagnosticarea problemei dvs., în funcție de natura acesteia.
Pregătim cea mai bună ofertă de preț pentru dvs. sau confirmăm dacă reparația este în garanție
În cazul unei reparații în garanție, vom trece direct la rezolvarea problemei. In cazul service-ului cu plata, specialistii nostri iti vor intocmi o oferta de pret cu costurile estimative ale manoperei si pieselor. Odată ce oferta de preț este acceptată și consultată cu dumneavoastră, vom începe munca.
Efectuăm reparația și testăm temeinic
Echipa noastra initiaza o reparatie profesională. Dacă, din anumite motive, nu avem piesele de schimb necesare, le vom comanda pentru dumneavoastră expres. Service-ul va fi efectuat de experții noștri special instruiți ca și cum ar fi fost propriul vehicul. Odată ce reparația este finalizată, aceasta va fi verificată de directorul centrului de service.
Verificare de siguranță gratuită
Fiecare trotinetă sau vehicul electric este apoi supus verificării de siguranță gratuit, deoarece siguranța dumneavoastră este prioritatea noastră principală. La urma urmei, este un mijloc de transport și nu o jucărie sau un produs electronic de consum obișnuit. Dacă descoperim o problemă, specialistul nostru vă va contacta pentru a conveni asupra următoarei acțiuni.
Curierul nostru livrează trotineta la domiciliu
Dacă acesta reparație necisită plată, vă vom cere plata înainte de expediere. După ce a petrecut câteva zile într-o stațiune de wellness, vă vom trimite vehiculul la adresa dorită. Poate diferi de adresa folosită la ridicarea vehiculului, depinde de dvs. Curierul nostru vă va livra coletul la domiciliu astfel încât să vă fie cât mai confortabil. Va veți bucura de un vehicul reparat și întinerit profesional, iar noi ne vom bucura de acel sentiment minunat de a fi ajutat ca un alt utilizator să revină pe drum.
Lista de prețuri
Reparațiile în garanție
se aplică bunurilor achiziționate de la noi
Gratuit
Nu oferim reparații în garanție pentru bunurile achiziționate de la alți furnizori.
Verificări de siguranță
siguranța este mai importantă pentru noi decât obținerea de profit
Gratuit
Le oferim în timpul oricărui service de rutină sau în garanție. În cazul unei verificări separate, percepem prețul transportului către și de la centrul service.
Pentru bunuri achiziționate de la noi
prețul pentru 30 de minute de lucru este
70 Lei/ 30 min
Pentru bunuri care nu au fost achiziționate de la noi
prețul pentru 30 de minute de lucru este
140 Lei/ 30 min
Perioada service de așteptare este de până la 30 de zile. Dacă sunteți interesat de un serviciu rapid în termen de 7 zile, puteți comandați serviciu VIP pentru o taxă suplimentară de 400 Lei. Pentru mai multe informații, nu ezitați să ne contactați la info@maxblinker.ro
Personal responsabile
Service-ul nu este doar despre know-how, suport din partea producătorilor sau zeci de mii de piese în stoc. În primul rând, este vorba despre oamenii care îl efectuează, deoarece abilitățile și expertiza lor sunt cel mai important ingredient din rețeta noastră pentru un client fericit. Acești oameni se asigură că echipa și serviciile noastre sunt la cel mai înalt nivel.
Conducerea
companiei
Persoane responsabile cu
gestionarea centrului de service
Administratorii
companiei
Termeni și condiții
de service și
furnizare de piese de schimb
În cazul în care centrul nostru service este supraîncărcat, în special în timpul sezonului de vârf, ne rezervăm dreptul de a refuza service-ul echipamentelor care nu au fost achiziționate de la noi pentru a acorda prioritate clienților noștri.
Acceptăm doar produse cu origine documentată către centrul nostru service.
Ca parte a protecției proprietarilor, nu acceptăm la centrul nostru service niciun produs cu origine care nu poate fi dovedită de către proprietar. Deși am putea obține ceva profit cu astfel de vehicule nedocumentate, nu oferim nicio reparație, încărcătoare de schimb sau piese de schimb pentru acestea. Procedând astfel, încercăm să le facem viața dificilă hoților și să ne protejăm clienții, astfel încât pur și simplu să nu se merite furtul unei trotinete. Nu este nicio problemă dacă deții o trotinetă la mâna a doua. Doar cereți proprietarului anterior dovada achiziției.
Vă rugăm să împachetați bine vehiculul
Transportul prin curier este foarte sigur, atâta timp cât împachetați corect trotineta sau orice alt vehicul.
Folosiți ambalajul original sau o cutie de dimensiuni adecvate, astfel încât vehiculul să fie plasat în siguranță în interiorul acesteia și, în același timp, protejat cu folie cu bule, dacă este posibil. Nu uitați să împachetați încărcătorul și vă rugăm să trimiteți vehiculul curățat cât mai mult posibil. Dacă nu aveți ambalaj adecvat, vă vom trimite o cutie goală adecvată, contra cost.
- Cutia originala sau ambalaj bun
- Atașați încărcătorul
- Curățați trotineta
Dacă se întâmplă să deteriorați cumva trotineta nouă, o vom repara gratuit*
Max Care este gratuit pentru
prima lună
* Acest service este supus termenilor și condițiilor de utilizare corectă; reparația poate să nu fie asigurată în anumite cazuri (de exemplu, daune intenționate de către proprietar). Service-ul este gratuit în primele 30 de zile. Extinderea sa nu este nici obligatorie, nici automată. Utilizarea serviciului este supusă unei taxe de 250 Lei sau 10% din valoarea reparației efectuate. Vă rugăm să consultați Termenii și condițiile noastre de afaceri pentru mai multe detalii.