Click pentru mai multe rezultate.
Nu au fost găsite produse.
Coșul tău este gol Vezi oferta
SXT Monster
Monster este cu adevărat monstrul conceput pentru o călătorie confortabilă pe teren accidentat. Prețul acestei trotinete off-road depinde de bateria aleasă și de puterea motorului. Trotineta este echipată cu scaun care îmbunătățește confortul în timpul plimbărilor lungi pe teren accidentat și amortizoare duble, capabile să reziste la manevrare dură. Greutatea relativ mare corespunde dimensiunii și robusteței trotinetei.
Produs nou
Comandă până la
Astăzi
se aplică numai comenzilor din magazinul online
Expediem
Mâine
Se poate modifica în funcție de configurație
Vom verifica raportul și vă vom contacta cu o ofertă în câteva zile.
Aceasta este un camion-monstru printre trotinete care estompează linia dintre ceea ce este o trotinetă electrică și o motocicletă. Aparține grupului de modele extrem de puternice și vă permite să alegeți între un motor de 2000 W sau un 3000 W. De asemenea, puteți alege dintre trei baterii, în funcție de greutatea dorită și, în special, de autonomie. Echipată cu cel mai puternic dintre cele două motoare, trotineta poate atinge viteze de până la 60 km/h. Autonomia maximă atinge 65 km când utilizați o baterie Li-ion de 30 Ah.
Această trotinetă permite mersul confortabil pe teren accidentat, fiind dotată cu un scaun ceea ce este destul de rar. Monster are roți uriașe, umplute cu aer pe care le vedem de obicei pe vehiculele de teren cu 4 roți, mai degrabă decât pe trotinete. Aceste roți o fac cu adevărat confortabilă la condus și îi permit să se descurcă chiar și pe teren accidentat. Tracțiunea este pe roata din spate a trotinetei iar un lanț este folosit pentru a transfera puterea. Confortul este asigurat de un șasiu care are amortizoare duble atât în față, cât și în spate.
Puteți configura această trotinetă fie cu un motor de 2000 W sau 3000 W. Cel mai puțin puternic dintre cele două, atinge viteze de până la 50 km/h, iar cel mai puternic 60 km/h. Desigur, cu o trotinetă ca acesta, puterea motorului este importantă pentru depășirea înclinațiilor. Deci, dacă aveți înclinații de-a lungul traseului sau dacă cântăriți mai mult, vă recomandăm să alegeți motorul mai puternic. Monster are o capacitate de încărcare de până la 140 kg, ceea ce o face deținătoare de record printre celelalte trotinete.
Pe de altă parte, motorul mai puternic reduce puțin autonomia. Prin urmare, dacă aveți nevoie de autonomie maximă, puteți opta pentru o baterie Li-ion combinată cu motorul mai puțin puternic. Autonomiile bazate pe diferite baterii și motoare sunt rezumate în tabelul de la sfârșitul acestei descrieri. Cea mai mare autonomie de 65 km este oferită de o baterie Li-ion combinată cu un motor de 2000 W. Dacă optați pentru un motor mai puternic de 3000 W, așteptați-vă ca autonomia să atingă aproximativ 55 km.
Va fi greu să găsiți un model în rândul trotinetelor mari de oraș care să ofere mai mult confort sau performanțe mai mari decât SXT Monster. Dispune de anvelope CST uriașe, umplute cu aer (145/70-6), care sporesc confortul la rulare. De asemenea, este echipată cu amortizoare duble în spate și unul în față! Scaunul asigură o stabilitate bună și o poziție confortabilă chiar și pe teren accidentat și cu siguranță aparține categoriei de scaune mai confortabile. Confortul și senzația bună sunt sporite și mai mult de faptul că trotineta are două frâne cu disc. Desigur, tot acest confort, suspensie, baterie mare și frâne trebuie să cântărească ceva, motiv pentru care utilizatorii trebuie să tolereze o greutate mai mare ajungând la 47 kg sau 55 kg în funcție de baterie. O astfel de greutate descalifică această trotinetă din categoria trotinete ușoare. De exemplu, nu este o experiență plăcută să ridici și să transporti acest model. Este recomandat ca doi oameni să facă acest lucru. Trotineta este controlată de un manetă de accelerație similar ca la motocicletă sau ATV. Acest lucru îi amplifică și mai mult trăsăturile off-road și estompează linia dintre o trotinetă și o motocicletă.
Când vine vorba de siguranță, SXT Monster este foarte bine echipată. Cele două frâne cu disc mecanice opresc cu ușurință trotineta la viteze mari pe care acest monstru este capabil să le atingă. Anvelopele oferă o tracțiune bună pe teren. Cu toate acestea, trebuie să fii mai atent pe asfalt. Șasiul cuprinde un total de patru amortizoare care mențin o aderență bună chiar și atunci când rulați rapid pe o suprafață slabă sau pe teren dificil, contribuind nu numai la confort, ci, în special, la o frânare eficientă. Trotineta vine cu lumini reglabile, duble în față și o lumină combinată în spate care servește atât ca lumină de frână, cât și ca semnalizatoare de direcție. În plus, semnalizatoarele de direcție au fost proiectate elegant, cu un efect de mișcare frumos, similar mașinilor moderne și sunt controlate convenabil de pe ghidon. Trotineta dispune și de o cheie mecanică, fără de care nu este posibilă pornirea trotinetei, precum și de oglinzi retrovizoare care vin fără costuri suplimentare și sunt incluse în prețul trotinetei. Dacă nu aveți nevoie de ele când mergeți pe câmp, este posibil să le îndepărtați cu ușurință pentru a nu le deteriora într-un accident.
Nu există nicio îndoială că SXT Monster este o trotinetă unică. Anvelopele gigantice de teren, strigă la toată lumea că nu este o trotinetă mică de oraș, ci o "mașină" de teren cu drepturi depline, iar oamenii de la SXT s-au asigurat că designul său este de ultimă generație. Tija de direcție reglabilă telescopic, are o formă elegantă și se potrivește cu tija scaunului, precum și cu oglinzile retrovizoare. Designul modern al luminii LED din spate combinat cu semnalizatoarele spectaculoase conferă trotinetei o notă științifico-fantastică și este în contrast cu ghidonul minimalist. Cablajul este relativ bine ascuns în interiorul caroseriei , care arată curat și elegant. Farurile reglabile se potrivesc cu cele două amortizoare argintii din față. Etrierii roșii de frână subliniază frumos natura sportivă a acestei trotinete făcând-o un pachet complet. Mersul pe această trotinetă atrage curiozitatea tuturor trecătorilor. Cu toate acestea, cireașa de pe tort vine cu platforma din lemn cu sigla SXT, și oferă acestei trotinete un aspect cu adevărat unic.</p >
Aceasta este una dintre cele mai grele trotinete din portofoliul nostru și de aceea nu putem să o descriem ca fiind ușor de transportat. Așadar, fiți pregătiți deoarece această trotinetă necesită două persoane pentru a o transporta. Deși este posibil să pliezi tija de direcție și să scoți și scaunul, trotineta rămâne destul de mare și vei avea nevoie de un portbagaj destul de mare pentru a o transporta. Totuși, dacă aceasta nu este o problemă majoră pentru tine și dacă nu intenționezi să călătorești des cu trotineta, te va răsplăti cu confort excelent pe teren accidentat și pe drum precum și cu autonomie și performanță decentă . Poate face față nu numai drumurilor sau terenurilor proaste, dar poate și urca. Dacă o depozitati într-un garaj sau într-o căsuță, nu veți dori să călătoriți altfel decât cu această trotinetă. Fie că faci o excursie la munte pentru a culege ciuperci, pe o pajiște sau un câmp sau doar pentru a vizita un magazin alimentar sau un restaurant, vei ajunge întotdeauna la destinație cu zâmbetul pe buze, confortabil, silențios și fără emisii. Această tăcere este cea care este prețuită de mulți clienți care nu doresc să deranjeze animalele sau vecinii cu un motor zgomotos cu ardere internă. Când conduceți SXT Monster, veți auzi doar bâzâitul motorului electric și șuieratul lanțului.
Dacă nu este necesar să transportați des această trotinrtă și o puteți depozita într-un garaj sau cabană, aceasta va deveni principalul mijloc de transport în zona dvs. Confortul pe care îl oferă vă va mulțumi pe drumurile asfaltate și pe câmp, sau pe teren accidentat. Veți ajunge întotdeauna la destinație zâmbind, deoarece aceasta este și reacția clienții noștri când se întorc dintr-o cursă de testare. Monster nu este doar despre adrenalină, ci și despre confort, ceea ce este evidențiat prin faptul că are scaun. Dacă sunteți în căutarea unei experiențe de adrenalină, off-road, fără scaun, verificați și modelele ZERO 11X, ZERO 10X și INOKIM OXO care pot fi echipate și cu anvelope off-road și oferă parametri și mai puternici în ceea ce privește viteza și autonomia. Aceste modele menționate mai sus nu sunt echipate cu lanț, ci mai degrabă cu motoare amplasate în interiorul butucului roții, ceea ce înseamnă o îngrijorare mai mică pentru proprietar (ungerea lanțului). Sunt mai bine portabile și mai compacte. De asemenea, aceste trotinete vin cu o tracțiune 2x2, ceea ce înseamnă că ambele roți sunt antrenate de un motor separat. Cu toate acestea, cu siguranță nu încercăm să vă convingem să nu cumpărați Monster. Este unul dintre modelele noastre preferate care excelează în ceea ce a fost conceput a face. Prin urmare, dacă sunteți în căutarea unui model confortabil cu scaun, care are suficientă putere, autonomie și capacități off-road, SXT Monster este exact ceea ce aveți nevoie. Întrebarea atunci nu este ce model sau ce producător să alegi, ci ce motor și baterie să alegi pentru noul tău Monster.
Comparația specificațiilor pentru motor și baterie |
|||||
Puterea | Bateria | Greutatea | Autonomia | Viteza | Încarcarea |
2000 W | oferă | 55 kg | 30 km | 50 km/h | 8 h |
3000 W | oferă | 55 kg | 25 km | 60 km/h | 8 h |
2000 W | LiFePO4 | 47 kg | 45 km | 50 km/h | 10 h |
3000 W | LiFePO4 | 47 kg | 38 km | 60 km/h | 10 h |
2000 W | Li-ion | 47 kg | 65 km | 50 km/h | 6 h |
3000 W | Li-ion | 47 kg | 55 km | 60 km/h | 6 h |
Suntem dealer al mărcii SXT pentru întreaga Europă Centrală. Oferim service în garanție și post-garanție. Păstrăm cele mai multe piese de schimb în stoc și suntem furnizorul certificat pentru reparații în garanție și postgaranție. Prin urmare, atunci când cumpărați acest model, nu trebuie să vă faceți griji cu privire la service sau indisponibilitatea pieselor de schimb. Datorită reprezentării directe a producătorului, ne putem ocupa de reparații sau diagnosticări dificile.
Înființată în 2005, SXT este una dintre cele mai vechi mărci de trotinete electrice din lume. Este una dintre puținele mărci cu sediul în Europa, și anume în Germania, aproape de granița de sud cu Elveția. Sediul SXT este în orașul german Rheinfelden, unde departamentul de vânzări, echipa de proiectare, centrul service central și depozitul sunt situate în clădirea deținută de companie, cu o suprafață totală de peste 3 000 m2. Strategia SXT este de a stabili reprezentanțe locale, astfel încât clienții să aibă întotdeauna la îndemână consiliere și servicii în propria regiune și limba locală și să nu fie nevoiți să rezolve fiecare problemă de la distanță prin Internet. Max Blinker este cea mai mare reprezentanță de acest fel din Europa Centrală, exploatând o rețea de magazine în Bratislava, Praga, Brno, Uzhhorod și, de asemenea, un magzin online în Ungaria. Producția în sine are loc în 9 fabrici situate în China, care au fost atent selectate de SXT pentru a oferi standard și calitate înaltă producției. Aceștia produc mai mult de 10 milioane de unități pe an. SXT asigură inspecție regulată și prezență în procesul de producție, astfel încât să fie îndeplinite cerințele ridicate, așa cum SXT solicită furnizorilor săi. Toate produsele SXT respectă standardele europene (cum ar fi CE, ROHS, IQC, IPQC sau FQC) și sunt verificate în mod regulat de audituri interne, astfel încât să fii sigur că, prin cumpărarea de produse SXT originale, obțineți o trotinetă de înaltă calitate. SXT garantează prin propriul nume. Max Blinker oferă numai produse SXT autentice care provin din depozitul central european, motiv pentru care suntem capabili să le garantăm originalitatea. Am stabilit relații bune direct cu proprietarul SXT și vizităm adesea compania. De aceea, putem confirma că, din propria noastră experiență, marca SXT este serioasă în ceea ce privește electromobilitatea personalăși crede în viitorul acestui mod de transport cu aceeași pasiune și entuziasm cu care credem și noi.
Parametrii performanță | |||
---|---|---|---|
Caracteristică | Valoare furnizată de producător | Măsurătoare independentă efectuată de Max Blinker | Scor |
Greutate cu baterie | 47 kg în funcție de configurație din 47 kg la 55 kg | În așteptarea testului | |
Timpul de încarcare | 10 h în funcție de configurație din 6 h la 10 h | În așteptarea testului | |
Max. speed limited RO | 25 km/h | În așteptarea testului | |
Viteza max. | 60 km/h | În așteptarea testului | |
Putere | 3000 W | În așteptarea testului | |
Autonomia | 65 km în funcție de configurație din 25 km la 65 km | În așteptarea testului |
Alți parametrii | |||||
---|---|---|---|---|---|
Caracteristică | Valoare furnizată de producător | ||||
Lungime | 135 cm | ||||
Înălţime | 99 cm | ||||
Lăţime | 64 cm | ||||
Lungime pliată | 135 cm | ||||
Înălțime pliată | 57 cm | ||||
Lățimea pliată | 35 cm | ||||
Ampatament | 102 cm | ||||
Garda la sol | 16 cm | ||||
Tipul motorului | fără perii cu lanț | ||||
Tipul bateriei | Li-Ion în funcție de configurație: Lead Acid, Li-Ion | ||||
Voltajul bateriei | 48 V | ||||
Capacitatea bateriei | 30 Ah în funcție de configurație: 12 Ah, 20 Ah, 30 Ah | ||||
Energia bateriei | 1440 Wh în funcție de configurație: 576 Wh, 960 Wh, 1440 Wh | ||||
Recuperare | nu | ||||
Sistem de control | rotește mânerul | ||||
Controlul vitezei de croazieră | nu | ||||
Limitator de viteză | da | ||||
pornirea prin împingerea cu piciorul | nu | ||||
Transmisia | tracțiune spate | ||||
Frâna față | disc hidraulic | ||||
Frâna spate | disc hidraulic | ||||
Tip roată față | tub interior de aer | ||||
Diametrul roții față | 14,5" | ||||
Tip roată spate | tub interior de aer | ||||
Diametrul roții spate | 14.5" | ||||
Suspensie | față și spate | ||||
Suspensia față | amortizor dublu | ||||
Suspensia spate | amortizor dublu | ||||
Ușoară | fata, spate si frana | ||||
Lumină de frână | da | ||||
Sarcina max. | 140 kg |
Alți parametrii | |||||
---|---|---|---|---|---|
Caracteristică | Valoare furnizată de producător | ||||
Lungime | 135 cm | ||||
Înălţime | 99 cm | ||||
Lăţime | 64 cm | ||||
Lungime pliată | 135 cm | ||||
Înălțime pliată | 57 cm | ||||
Lățimea pliată | 35 cm | ||||
Ampatament | 102 cm | ||||
Garda la sol | 16 cm | ||||
Tipul motorului | fără perii cu lanț | ||||
Tipul bateriei | Lead Acid în funcție de configurație: Lead Acid, Li-Ion | ||||
Voltajul bateriei | 48 V | ||||
Capacitatea bateriei | 12 Ah în funcție de configurație: 12 Ah, 20 Ah, 30 Ah | ||||
Energia bateriei | 576 Wh în funcție de configurație: 576 Wh, 960 Wh, 1440 Wh | ||||
Recuperare | nu | ||||
Sistem de control | rotește mânerul | ||||
Controlul vitezei de croazieră | nu | ||||
Limitator de viteză | da | ||||
pornirea prin împingerea cu piciorul | nu | ||||
Transmisia | tracțiune spate | ||||
Frâna față | disc hidraulic | ||||
Frâna spate | disc hidraulic | ||||
Tip roată față | tub interior de aer | ||||
Diametrul roții față | 14,5" | ||||
Tip roată spate | tub interior de aer | ||||
Diametrul roții spate | 14.5" | ||||
Suspensie | față și spate | ||||
Suspensia față | amortizor dublu | ||||
Suspensia spate | amortizor dublu | ||||
Ușoară | fata, spate si frana | ||||
Lumină de frână | da | ||||
Sarcina max. | 140 kg |
Alți parametrii | |||||
---|---|---|---|---|---|
Caracteristică | Valoare furnizată de producător | ||||
Lungime | 135 cm | ||||
Înălţime | 99 cm | ||||
Lăţime | 64 cm | ||||
Lungime pliată | 135 cm | ||||
Înălțime pliată | 57 cm | ||||
Lățimea pliată | 35 cm | ||||
Ampatament | 102 cm | ||||
Garda la sol | 16 cm | ||||
Tipul motorului | fără perii cu lanț | ||||
Tipul bateriei | Li-Ion în funcție de configurație: Lead Acid, Li-Ion | ||||
Voltajul bateriei | 48 V | ||||
Capacitatea bateriei | 20 Ah în funcție de configurație: 12 Ah, 20 Ah, 30 Ah | ||||
Energia bateriei | 960 Wh în funcție de configurație: 576 Wh, 960 Wh, 1440 Wh | ||||
Recuperare | nu | ||||
Sistem de control | rotește mânerul | ||||
Controlul vitezei de croazieră | nu | ||||
Limitator de viteză | da | ||||
pornirea prin împingerea cu piciorul | nu | ||||
Transmisia | tracțiune spate | ||||
Frâna față | disc hidraulic | ||||
Frâna spate | disc hidraulic | ||||
Tip roată față | tub interior de aer | ||||
Diametrul roții față | 14,5" | ||||
Tip roată spate | tub interior de aer | ||||
Diametrul roții spate | 14.5" | ||||
Suspensie | față și spate | ||||
Suspensia față | amortizor dublu | ||||
Suspensia spate | amortizor dublu | ||||
Ușoară | fata, spate si frana | ||||
Lumină de frână | da | ||||
Sarcina max. | 140 kg |
Alți parametrii | |||||
---|---|---|---|---|---|
Caracteristică | Valoare furnizată de producător | ||||
Lungime | 135 cm | ||||
Înălţime | 99 cm | ||||
Lăţime | 64 cm | ||||
Lungime pliată | 135 cm | ||||
Înălțime pliată | 57 cm | ||||
Lățimea pliată | 35 cm | ||||
Ampatament | 102 cm | ||||
Garda la sol | 16 cm | ||||
Tipul motorului | fără perii cu lanț | ||||
Tipul bateriei | Li-Ion în funcție de configurație: Lead Acid, Li-Ion | ||||
Voltajul bateriei | 48 V | ||||
Capacitatea bateriei | 30 Ah în funcție de configurație: 12 Ah, 20 Ah, 30 Ah | ||||
Energia bateriei | 1440 Wh în funcție de configurație: 576 Wh, 960 Wh, 1440 Wh | ||||
Recuperare | nu | ||||
Sistem de control | rotește mânerul | ||||
Controlul vitezei de croazieră | nu | ||||
Limitator de viteză | da | ||||
pornirea prin împingerea cu piciorul | nu | ||||
Transmisia | tracțiune spate | ||||
Frâna față | disc hidraulic | ||||
Frâna spate | disc hidraulic | ||||
Tip roată față | tub interior de aer | ||||
Diametrul roții față | 14,5" | ||||
Tip roată spate | tub interior de aer | ||||
Diametrul roții spate | 14.5" | ||||
Suspensie | față și spate | ||||
Suspensia față | amortizor dublu | ||||
Suspensia spate | amortizor dublu | ||||
Ușoară | fata, spate si frana | ||||
Lumină de frână | da | ||||
Sarcina max. | 140 kg |
Parametrii performanță | |||
---|---|---|---|
Caracteristică | Valoare furnizată de producător | Măsurătoare independentă efectuată de Max Blinker | Scor |
Greutate cu baterie | 55 kg în funcție de configurație din 47 kg la 55 kg | În așteptarea testului | |
Timpul de încarcare | 8 h în funcție de configurație din 6 h la 10 h | În așteptarea testului | |
Max. speed limited RO | 25 km/h | În așteptarea testului | |
Viteza max. | 60 km/h | În așteptarea testului | |
Putere | 3000 W | În așteptarea testului | |
Autonomia | 25 km în funcție de configurație din 25 km la 65 km | În așteptarea testului |
Parametrii performanță | |||
---|---|---|---|
Caracteristică | Valoare furnizată de producător | Măsurătoare independentă efectuată de Max Blinker | Scor |
Greutate cu baterie | 47 kg în funcție de configurație din 47 kg la 55 kg | În așteptarea testului | |
Timpul de încarcare | 10 h în funcție de configurație din 6 h la 10 h | În așteptarea testului | |
Max. speed limited RO | 25 km/h | În așteptarea testului | |
Viteza max. | 60 km/h | În așteptarea testului | |
Putere | 3000 W | În așteptarea testului | |
Autonomia | 38 km în funcție de configurație din 25 km la 65 km | În așteptarea testului |
Parametrii performanță | |||
---|---|---|---|
Caracteristică | Valoare furnizată de producător | Măsurătoare independentă efectuată de Max Blinker | Scor |
Greutate cu baterie | 47 kg în funcție de configurație din 47 kg la 55 kg | În așteptarea testului | |
Timpul de încarcare | 6 h în funcție de configurație din 6 h la 10 h | În așteptarea testului | |
Max. speed limited RO | 25 km/h | În așteptarea testului | |
Viteza max. | 60 km/h | În așteptarea testului | |
Putere | 3000 W | În așteptarea testului | |
Autonomia | 55 km în funcție de configurație din 25 km la 65 km | În așteptarea testului |
Facem lucruri bune Multumim.
Cumpără de la noi și alege dacă să ajuți mediul plantând copaci, recicând baterii sau contruind piste pentru biciclete. Noi vom contribui pentru tine.Vă vom contacta în următoarele câteva zile, pentru a ajusta detaliile.
Vă vom contacta în următoarele câteva zile, pentru a ajusta detaliile.
Ne dam silința pentru a vă oferi cea mai bună experiență posibilă.
Vă vom contacta în următoarele câteva zile, pentru a ajusta detaliile.
Ne pare rău, nu aveți suficiente informații despre comanda dumneavoastră. Încercăm întotdeauna să informăm în permanență clienții noștri despre orice. Vă rugăm să completați informațiile de mai jos și vă vom contacta cât mai curând posibil, după verificarea situației.
Suntem recunoscători pentru toate feedback-urile pozitive și recomandările dumneavoastră. Ne motivează în munca noastră de zi cu zi.
Ne pare rău dacă ceva nu este în regulă. Vă rugăm să furnizați o descriere cât mai detaliată a situației dumneavoastră, astfel încât să putem verifica și rezolva cu promptitudine. Plângerea dumneavoastră va fi primită atât de angajații noștri, cât și de conducerea și proprietarii companiei Voltride.
Mulțumesc pentru mesajul tău. Vă vom contacta cât mai curând posibil.
Ajută-ne să îmbunătățim. Ai vreo sugestie?
Fiecare cuvânt frumos pe care îl auzim de la dumneavoastră ne va face fericiți. Contactează-ne.
Ai găsit vreo eroare în text? Vom aprecia dacă ne anunțați.
Mulțumesc pentru mesajul tău. Vă vom contacta cât mai curând posibil.
Voltride devine Max Blinker
Mai multe informații